Koordinator inom kundtjänst och administration

  • Område

    Teknisk fastighetsförvaltning
  • Sista ansökningsdag

    Löpande rekrytering
  • Anställningsform

    1 tjänst, 100%

Dela med en vän

Vi behöver dig som brinner för god service och kommunikation och vill utveckla vår kundtjänst. I tjänsten ingår även administrativa uppgifter samt att uppdatera webben och våra sociala medier.

Arbetsbeskrivning

En viktig uppgift blir att skapa processer och rutiner för vår kundtjänst – och vi hoppas verkligen att du har idéer som du vill genomföra. Det är också viktigt att du har förmågan att hantera oförutsedda händelser och ger kunderna den service, trygghet och bemötande de förtjänar.

Bland dina arbetsuppgifter märks:

  • Hantering av beställningar, felanmälningar och servicefrågor
  • Sätta strukturer och rutiner för en bättre och vassare kundtjänst
  • Administration av namnbyten och nycklar
  • Växel- och receptionsarbete (tidvis)
  • Avtalshantering, inköp av kontorsmaterial och konferensbokningar
  • Skapa innehåll för webb och sociala medier
  • Ansvar för vår interna information
  • Personalansvar (en person)

Tjänsten är på heltid och är en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning.

Vem är du?

Du har erfarenhet av att arbeta med kundtjänst, gärna från fastighetsbranschen. Du är serviceinriktad, positiv, löser problem och är prestigelös. Struktur, ordning och reda är självklarheter och du andas lugnt när det hettar till. Du har minst gymnasieexamen, systemvana samt mycket goda kunskaper i svenska och engelska. Dessutom är det meriterande om du har erfarenhet av att uppdatera webbsidor.

Ansökan

Habitek sitter i ljusa, trevliga lokaler i Nacka Strand. Ansökan, frågor och annat skickar du till rekryteringskonsult, hedvig.olsson@inhouse.se.

Fler lediga tjänster